תקנון החנות
הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
תנאי לאספקת ההזמנה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.
גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
המחיר כולל מע”מ אלא אם צויין מפורשות אחרת .
רכישה רגילה:
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:
החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל”עגלת הקניות” ימשיך הקונה בעמוד “עגלת הקניות” ל”מעבר לתשלום” ושם ימלא את פרטיו המלאים ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.
החלפת מוצר:
לא ניתן להחליף או להחזיר צמחים למעט במקרה של שבר הכלי בעת אספקת המוצר .
ביטול הזמנה:
ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה* בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 (להלן החוק: https://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations).
ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 48 שעות מיום ההזמנה באתר.
במקרה של ביטול העיסקה יוחזר ללקוח מלוא סכום העיסקה.
החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים תוך 5 ימי עסקים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
אספקת המוצרים:
החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.
שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ו לא כולל שבת, ערבי חג וימי חג.
דמי משלוח:
דמי המשלוח יוצגו בעמוד פרטי התשלום, לאחר הכנסת הכתובת למשלוח. מחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.
הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות.
מוסכם כי במקרה של איסוף ע”י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
פרטיות:
1. המפעילה החממה סטודיו לצמחים רשאית להשתמש במידע המופיע בפרטים האישיים הנשלחים אליה בעזרת הטפסים באתר על מנת להביא למשתמש מידע רלוונטי ושירותים דיגיטלים המוצעים באתר. מידע אישי זה לא ייחשף ולא יעשה בו שימוש למטרות שיווקיות אחרות ללא הסכמת הלקוח.
2. המפעילה החממה סטודיו לצמחים נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לאבטח ולשמור, ככל האפשר, על סודיות ופרטיות המידע והמשתמשים. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/אוח יעשה בו שימוש לא מורשה.
3. המפעילה החממה סטודיו לצמחים מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישות באתר המכירות בלבד ובהתאם לכל דין.
4. יובהר כי בלחיצה על כפתור המאשר הרשמה לאתר או רכישה באתר יש משום הסכמה החממה סטודיו לצמחים או למי מטעמה, לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק למשתמש מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על מוצרים ושירותים הקשורים לאתר hahamamastudio1.co.il. בנוסף, ניתן באם תחפוץ להסיר בכל עת את פרטייך האישיים מרשימת התפוצה של החברה תוכל לעשות זאת על ידי לחיצה בקישור הרלוונטי בתחתית כל מייל.
עוגיות לדפדפן:
5. האתר עושה שימוש בעוגיות [cookies] על מנת לשדרג את חווית הלקוח
באתר יש שימוש בעוגיות [cookies] בכדי לשדרג את חוויית המשתמש.
העוגיות נשתלות בהגדרות הדפדפן, המשתמש רשאי כרצונו לסרב לשתילת העוגיות.
במקרה שהמשתמש יבחר באפשרות זו ייתכן שאזורים מסוימים באתר לא יפעלו כראוי.
אחריות מוצר:
צמחי בית מוגדרים בחוק הגנת הצרכן כ”מוצרים מתכלים” ולכן אין חובה לקבלם בחזרה בסטודיו מרגע הרכישה.
עם זאת ה”סטודיו ” נותן אפשרות להחזרת צמחים/פרחים עד יומיים מיום הרכישה באמצעות החזרת הצמח והכלי המקורי . לא יינתן החזר כספי עבור צמח/פרח אשר נשתל בכד/עציץ אחר במשתלה או מחוצה לה.
אין אחריות על צמחים/פרחים מרגע הרכישה מהיותם “מוצרים מתכלים”, ולכן לא תתקבלנה טענות כלשהן בנוגע לקליטת הצמח/פרח באדמה/כלי גידול או אורך חיי הצמח (לרבות מקרה בודד מתוך רצף צמחים/פרחים שנקלטו כראוי)
כל הצמחים/פרחים הנמכרים בסטודיו הינם באיכות הגבוהה ביותר ברגע יציאתם מהסטודיו, ומרגע זה אין הסטודיו לוקח אחריות על תוצאות הגידול בבית הלקוח.
במסגרת המכירה יינתן ייעוץ מקצועי בדבר אופן הטיפול בפריט הנקנה , עם זאת אין הסטודיו לוקח
אחריות על תוצאות הגידול בבית הלקוח עקב תנאים שאינם בשליטתנו, ייעוץ זה ניתן כהמלצה בלבד.
שירות לקוחות:
לכל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה, ניתן לפנות אל:
טלפון: 052-3230413
כתובת: האלון 30 הסוללים
דוא”ל: efratmiller30@gmail.com
כללי:
התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות. מאחר ומדובר בצמחים, ייתכן פער בגודל הצמח שיתקבל בין הופעתו בתמונות לגודלו בפועל.
החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באמצעות האתר.
אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.
אין להעתיק, לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
הסטודיו שומר לעצמו את הזכות להבדלים בין מחירי המוצרים באתר לבין מחירם במשתלה עצמה, ובכלל זאת הבדלים במבצעים המוצעים.